“Эрдэнэт ус ДТС” ОНӨХК-ийн Ерөнхий инженер Д.Содномжамцтай цаг үеийн асуудлаар ярилцлаа.
Зуны улиралд эзэнгүй байсан айл өрхүүдийн усны төлбөр яг өмнөх саруудтай нь ижил гарч байна. “Эрдэнэт ус ДТС" ОНӨХК-ийн диспетчерүүд иргэдийн төлбөр тооцоотой холбоотой андуурал гаргах тохиолдол буурахгүй байна. Төлбөрийн тал дээр яагаад ингэж бодогдож байна вэ?
Энэ жил айл өрхүүд болон аж ахуй нэгжүүдийн дулааныг 9 дүгээр сарын 15-нд багтаан өгөхөөр болсон. Бэлтгэл ажил хэдэн хувьтай явагдаж байна вэ?
Халаалт өгөхтэй зэрэгцээд айл, өрхүүдийн гомдол мэдээлэл нэмэгддэг. Жил бүр хэл ам дагуулж оршин суугчид гэртээ тухгүй, зутруу байдаг. Энэ байдлыг хэрхэн шийдвэрлэх вэ?
Энэ онд хөрөнгө оруулалтын онцлох ажлууд юу байв?
Оршин суугчдын зүгээс ус, дулааны төлбөр төлөхөд зөвхөн Хаан банкны виза карт уншуулах боломжтой нь төлбөр тооцоогоо хийхэд учир дутагдалтай байна. Эрдэнэт ус хэзээ иргэдэд чирэгдэлгүй үйлчилгээ үзүүлж эхлэх вэ?